piątek, 6 września 2013

zakupy

Hejaa :*
Dzisiaj byłam z moja mamką umówiona do fryzjera do znajomej... Ja nic na głowie nie robiłam tylko mamuskaa<3 A więc ja poszłam do Rossmanna bo był niedaleko :) I nabyłam balsam do ust Carmex no bo wszystkie go tak polecacie więc ja też chciałam przetestować
BARDZO SIĘ CIESZEEEEE <33 No i później wróciłam do fryzjera i tam ta koleżanka (fryzjerka) poleciła nam taki olejek do włosów
Też jest świetny i go BARDZOBARDZO POLECAM !! My go kupiłyśmy za 7.90 w sklepie z dodatkami fryzjerskimi xdd
Jak wracałam do domu to weszłam do Drogerixa i tam wczoraj poszukiwałam kremu Nuno z Ziaji i nie widziałam, a dzisiaj wchodzę, patrzę a tam stoja te kremy i ich tak duzo było :)
Więc teraz czekam na przypływ kaski i lecimy po zakup <3
Dobra kochani ja lecę papatki :) MIŁEGO DNIA !


6 komentarzy:

  1. Jak dla mnie Carmex to badziewie. Kupiłam pół roku temu ich balsam do ust i tak mi je "zniszczył" jak żaden inny ;< Miejmy nadzieje, że w Twoim przypadku będzie inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie balsamy do ust z Carmex są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jesteś :) nie mam żadnej z tych rzeczy :c

    dusiabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam każdą rzecz i każdą polecam ! :)

    Jak znajdziesz czas, możesz odwiedzić mojego bloga, ale do niczego nie zmuszam . ♥

    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki... Przy okazjii mówię, ze obserwujee xdd Ty mnie tez mozesz :))
      Pozdrawiam i zapraszam na blogaa :P

      Usuń