środa, 11 września 2013

fakty o mnie

Hej :*
Dopiero wstałam :)
Pada deszcz... wrr :/
No dobra koniec. ZACZYNAMY ! :)

FAKTY O MNIE ! <3 

- Mam na imię Gabrysia <3 !
- Mam 13 lat ( za niecałe 4 miesiące )
- Mam 5 kotów :)
- Mam klaustrofobie :(
- Mam starszego brata ! kc mocno :*
- Mój ulubiony kolor to NIEBIESKI !
- Lubię porządek xdd
- Uwielbiam śpiewać ! <3
- Moją pasją jest SIATKÓWKA ! <3
- Mam dużo ubrań, butów, torebek i biżuterii XD
- Mam brązowe oczy *-*
- Mieszkam w domku jednorodzinnym
- Mam telefon Samsung Galaxy Ace
- MAM NAJLEPSZĄ RODZINĘ NA ŚWIECEE !!!!! KOCHAM WAS MOCNO !!! <33333
- Bardzo szybko przywiązuję się do ludzi ...


Pomysł dała mi : http://girls-trio.blogspot.com/  <3
DZIĘKUJĘ KOCHANA ! To jeden z twoich pomysłów na post :) Oczekuj nastepnych ! :)

Jeśli jeszcze coś chcecie o mnie wiedzieć to piszcie w komentarzach  ! :)
Papa ! :*

2 komentarze:

  1. fajne fakty :D

    Zapraszam na mojego bloga:

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :*
    Pytaaaj mnie o co chcesz bo bardzo chce zrobić tag " o mnie "
    I czekam na pytania od innych <3

    OdpowiedzUsuń