poniedziałek, 9 września 2013

pomysły

Siemaneczko :*
Już wieczór...
Zakupy udane :) Nibby nic takiego nie kupiłam, bo kupiłam tylko zalotkę do rzęs, ale i tak były BARDZO UDANE <3 bo się posmiałyśmy z mamką  :***
Już umyta hhihihih :* Umyłam włosy i jest ok <33
Już jest tak zimno i ciemno :(( brr...Główka bolii :ccc Nie dobrze :/
Mam do was prośbę... A mianowicie czy moglibyście w komentarzach pisać pomysły na posty :) ? Byłoby mi łatwiej coś napisać <3 Z góry dziękuję i czekam na pomysły ! :) papa <33 

5 komentarzy:

  1. śliczna *-* zapraszam http://littlee-thiinggss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcie :)
    A co do pomysłów:
    *jakiś kontrowersyjny temat, np. tolerancja, wegetarianizm itd.
    *pytania i odpowiedzi
    *fakty o tobie
    *ciekawie o codzienności
    *stylizacje do szkoły i na weekend :)

    Po więcej pomysłów zapraszam do mnie : http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jaaa <333 Dziękiii :* napewno skorzystam i oczekuj postów z twoimi pomysłami :)) Lovki :*

      Usuń
    2. Ahha i jeszcze co do tych pytań i odpowiedzi .. to niestety nikt mi nie zadaje pytac, a bez sensu byłoby to zebym sama je wymyślała .. więc zadawajcie pytania <3 !

      Usuń