sobota, 14 września 2013

koktajl


Hei ludzie :*
Dzisiejszy dzień był fajnyyy :)))
Wstałam o 11.30. Około 12.00 przyjechała do mnie Ola ( naj ) <333 Bawiłysmy się z kotami :))) Pózniej oczywiście beka z mooim bratem :))) A jakby inaczeej xdd Potem sprzątałyśmy u mnie w biżuterii, bo musiałam troche poukładać i połowe tego wszystkiego wyrzuciłam bo w ogóle w tym nie chodziłam :) I teraz to co potrzebne jest w małych pudełeczkach, a te małe pudełeczka sa w pudełku troche większym, bo daleko jadą :*
No a póżniej fotki <3 (niestety ich nie mam bo Ola je ma ;cc)
Po 15.00 poszłyśmy do mnie na placyk, a przed wyjściem zjadłyśmy przepyszny koktajl z truskawkami mojej mamuni <3<3
No i Ola musiała iść więc wróciłyśmy ;cc A ja potem siedziałam w domu :))) Teraz na zdrowo piję Vitaminkę ! :) A jutro ja idę do Oli bo odpust jest a ona ma niedaleko więc sobie razem pójdziemy xdd 




Dobranoc <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz