wtorek, 10 września 2013

oki

Siemankoo :*
Jest juz wieczór...
Dzisiaj wstałam o 8.50 :// No a potem próbowałam jeszcze usnąć, ale mój kochany braciszek zaczął oarskać, kichać, kaszleć i wgl <3 No a później się śmialiśmy heheh :)
Później siedzialam na polu i sie bawiłam z moimi kotami <33
No i potem poszłam do mamki do pracy i poszyśmy do sklepy odebrać firanki,a potem poszłyśmy do banku. Na a jak wróciłyśmy już do domu to nie mogłam wytrzymać, bo tak mnie głowa bolała, więc sie położyłam i zażyłam Ibuprom i troche pomogło :* No a jak mi już przeszło to pojechałyśmy z mamka d znajomej na rowerach bo ona ma 4 dzieci i ja sie opiekowałam dziecmi a one sobie gadały :) No a potem one poszły na zakupy do pobliskiej Biedronki a ja z dziecmy, aż 4 zostałam w domu <33 Dałam sobie swietnie rade <33 Nie ma lipy hhhahha :D NO i póżniej wróciłyśmy do domciu i ja jadłam borowki a mamka kanapkii <333 hihihihihihi :* No i tak :P Dobra miśki ja lece :)) Papa miłej nocki :3 Pozdro xd

takie se macie :))

2 komentarze:

  1. Fajna notka ;)
    Borówki , pycha ;3

    Zapraszam do mnie AgaForever1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję <3 + obserwujemy ! :*

    OdpowiedzUsuń