sobota, 7 września 2013

dalsze popołudnie

Hejka :*
Opowiem wam co robiłam przez resztę popołudnia. A więc pojechałam z moja mamusią<3 do znajomych, ale ich nie było więc stwierdziłyśmy, ze pojedziemy do pobliskiej Biedronki i zrobiłyśmy zakupyy :)
A potem wracjąc obok Placu Centralnego usłyszałysmy jakiś koncert, który własnie się odbywał na PC no i tam sobie usiadłysmy, posłuchałysmy troszkę i ja poszłam sobie kupić loda z Zielonej Budki :))) hihihihih mniam...No i jak juz wróciłyśmy do domu to ja umyłam sobie włosy i poszłam przed dom. Wzięłam sobie laptopa na koc i mój kot do mnie przyszedł. :P No a teraz sobie czekam na Tyśke :** Będzie biba hahahhahah <33 Dobra miśki ja lecę jeszcze dzisiaj coś napiszee :** lovki <3
Macie tu jakies stare foto < 3 Pozdrawiaaam :*

1 komentarz:

  1. No to fajny miałaś dzień :)

    Proszę, kliknij w banner Sheinside na moim blogu. To dla mnie bardzo ważne. Za kliknięcie polecę Twój blog w poście, lub mogę się jakoś inaczej odwdzięczyć :)
    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń