czwartek, 5 września 2013

nudy

Hej, hej :)
Siedzę sobie w domu, i się nudzę ;cc Nie ma co robić, bo wszyscy w szkole :)) Codziennie wstaje około 12 hihihiihih. No to teraz jeszcze troszkę wam o mnie opowiem. :) A więc jak już wiecie mam na imię Gabrysia ( Gaba ). Mam 13 lat ( prawie ). Mam 5 kotów, ale one nie śpią w domu :)) OGŁOSZENIE ! :
Mam do wydania 3 koty. Jeden duży i dwa małe ! Jeśli ktoś byłby chętny to piszcie w komentarzach :P
Oki dalej... No to moim ulubionym kolorem jest kolor niebieski. <333 Teraz często mi się nudzi więc będę się starała dodawać kilka postów dziennie ok. 2-3 lub mniej, w zależności od czasu i tematu postów :) Postanowiłam też, ze do każdego posta bedę dawała jakieś zdjęcie. No dobra kochani, ja spadaam :)) Mam nadzieję, że jak narazie wam się podoba :* Pozdrawiam miśki. I całusek dla was<3




http://www.photoblog.pl/tylkomniekochaaaaj/157058003/koniec-wakacji-y.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz