poniedziałek, 23 grudnia 2013

życznia

Hei wszystkim ;pp Jak u was gwiazdeczki? Bo u mnie superowoo ! Dzisiaj mam dla WAS  zyczenia swiateczne :
Choinki swiecacej,
 gwiazdy swiecacej.
Pysznej kolacjii i sylwestrowej libacji :)
Gwiazdora trzeźwego, 
kaca ogromnego, 
wspaniałych wrażeń i spełnienia marzeń ! :D

Mam nadzieje ze te zyczenia nikogo nie uraziły :P Chciałam aby były takim wesołym akcentem w tym poście ! :P

A wiec, moi kochani chciałam wam zyczc duzo zdrowia, ciepla, radosci w ten nadchodzacy nowy rok :P I abyscie mieli duzo prezentow pod choinka. Chcialam wam rowniez zyczyc, aby ten nadchodzacy NOWY ROK był o wiele lepszy niz poprzedni ! Chcialabym rowniez podziekowac wam, za to ze jestescie, za to odwiedzacie mojego bloga, za to ze komentujecie pozytywnie moje posty :D To wiele dla mnie znaczy <3 Mam nadzieje, ze w nowym roku bedzie was jeszcze wiecej ! Pozdrawiam    Gaba ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz