sobota, 7 grudnia 2013

Liebster Blog Award!

Hei kochani <33 ŚWIĘTA ŚWIĘTA ŚWIĘTA

Ale dzisiaj nie o tym :*
Dzisaj będzie o czym innym, a mianowicie o : Liebster Blog Award!
Zostałam "nominowana" można tak powiedzieć, przez Izabelę z bloga http://stayy-positive.blogspot.co.uk/ <--- zapraszaam serdeczniee ! :*

Jeszcze raz przypomnę zasady :
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
1. Co sprawia, ze się uśmiechasz?
Jestem radosną osobą, więc w sumie prawie wszystko :)

2. Nie możesz żyć bez...?
Muzyki, Rodziny i Przyjaciół ♥

3. Ulubione danie?
Jeżeli chodzi o Fast Food to cheeseburger, frytki lub nugeetsy. A jeżeli chodzi o takie domowe danie to... hmm... zupa pomidorowa ! O TAAK !

4. Film, który polecasz?
Never Say Never <3

5. Ulubiony gadżet?
Telefon, laptop, tablet :) + nie wiem czy to gadżet ale ŚWIECZKIII <333 UWIELBIAAAM ! Mam chyba jakąś obsesję xd

6. Czy masz swoje ulubione powiedzenie/wyrażenie, które ciągle powtarzasz?
Tak mam <3

7. Najlepiej czujesz się w...? (ubranie)Leginsy, rurki bluzy, podkoszulki i.. no we wszystkim :)

8. Kiedy jesteś najlepiej produktywna? (pora dnia)Rano :*

9. Twoja najlepsza cecha to?Oj.. nie wiem, nie wiem :D

10. Kto lub co Cię inspiruje?
♥Justin Bieber♥

Iza chyba się pomyliła, ponieważ napisała tylko 10 pytań :) Nic się nie stało, każdemu się zdarza.

Ja jednakże również jak Iza postanowiłam nie nominować nikogo :)
Nominujcie się sami ! <3 To świetny pomysł. Ja nie myślę o sobie jako o jakiejść znawczyni blogów. To wy sami ocencie swoją pracę i jeżeli tylko chcecie. Zapraszam ! :) I koniecznie dajcie mi znać w komentarzu czy któś się nominował, i niech podeśle linka do swojego posta z odpowiedziami :) Czekaam ! i serdeczniee zapraszaam :D

Moje pytania :
1. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
2. Czy masz swojego idola?
3. Kto to jest?
4. Dlaczego stał się twoim idolem?
5. Co sprawia, że jesteś szczęśliwa/radosna?
6. Twoje motto brzmi..?
7. Ulubiony film?
8. Misto/kraj/państwo, które chcesz odwiedzić?
9. Jeśli miałabyś możliwość spotkania jakiejś sławnej osoby, kto by to był i dlaczego?
10. Ulubiony kolor?
11. Ulubiona pora roku... i wyjaśnij dlaczego :)

Mam nadzieje, ze wam się podobało :)
SERDECZNIE ZAPRASZAAAM DO NOMINACJI SIEBIE SAMEGO :P TO ŚWIETNA ZABAWA <3
Pamiętajcie dajcie mi znać w komentarzuu :)

2 komentarze:

  1. Ojejku, rzeczywiście! Ale ze mnie gapa. 10 pytań.. Przepraszam nie zauważyłam :(
    A jeśli chodzi o twoje odpowiedzi, to właśnie da się wyczuć że jesteś radosną osobą. Czytam twoje notki i się uśmiecham. Jesteś pełna pozytywnej energii. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku jak miło ♥ Uwielbiam czytać twoje notki :) Równiez pozdrawiam i miłego popołudnia życzę :D

      Usuń