poniedziałek, 2 grudnia 2013

Hello December ! ♥


Hejka moi kochani ! Jak tam u was? Jak rozpoczeliście Grudzień, magiczny miesiąc <3 ?

Ja się baardzo ciesze, że juz grudzień ^^Święta, sylwester, potem moje urodziny w styczniu, potem przyjazd mojej babci i kuzynki pod koniec marca ohhh :* !
Dzisiaj mam dla was takiego luźnego posta :) Miałam dla was przygotować "Winter Haul" jednakże, jak już przychodzę, ze szkoły to już się robi ciemno i światło się po prostu nie nadaje :((

Już Grudzień <3 A śniegu brak ! ;'( Święta bez śniegu to nie święta noo ! :((
Wczoraj byłam z moją najukachańszą mamka na świecie w centrum na zakupach <33 Trochę rzeczy kupiłyśmy z moją mamką <3 hehehe Ale to może postaram się wam pokazać w sobotę :) O ile dam radę ^^ !
Dzisiaj było tak sobie w szkole.. Kurde.. no. Dlaczego ja jestem taka wrażliwa nooo ?! Why ? :)
hahahah Ale się nie przejmuję i jak powiedziała to moją mamusia : mam to zlać ciepłym moczem ! hahahahahahahhahahaha KOCHAM JĄ <3

No dobra miśki to tyle na dzisiaj <3
Dajcie znać, czy wam się podobało i  czy wy lubicie Grudzień :)
Do następnego sklikania papa ♥♥♥♥♥♥♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz