czwartek, 26 grudnia 2013

prezenty od Gwiazdora

 Hej kochani :* Dzisiaj pokaze wam, co znalazłam pod choinka <33


Pierwsza rzecz to krem BB z Maybelline 8 w 1 odcień light :


(po dłuższym satosowaniu postaram sie napisac recenzje, jak narazie jest SUPER!)

Nastepnie był to zestaw pedzli do makijażu razem z takim jakby "opakowaniem" :



Nastepnie były to pieniazki za które kupiłam sobie :

bluze moro z napisen Tokyo :
(tak sie prezentuje w bluzie)

Nastepna rzecza jaka kupilam sobie za pieniadze, ktore dostalam jest to sukienka
link do niej macie tutaj : 

http://instagram.com/p/iSHtOJDs6b/

Dalej to były takie drobiazgi biżuteryjne z Primarka <33 + Ta sukienka jest z Primarka :P

ZAPRASZAM DO OBSERWOWANIA MOJEGO INSTAGRAMA !

Gwiazdor mnie bardzo ucieszył <333nJestem megaaa zadowolonaa <333 SERIOOO !
Mam nadzieje, ze u was Gwiazdor też zaszalał ! Jednak pamietajcie, ze swieta to nie tylko prezenty, to równiez czas, ktory mozecie spedzic z rodzina i przyjaciolmi w milej atmoswerze ! :DD
Dajcie znać w komentarzu co wy dostałyście :) Jestem strasznie cieakawa :))) Pozdrawiam :D Miłego wieczorku ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz