piątek, 13 grudnia 2013

weekend

Hei :* Jestem meeegaaa szczęśliwaa !
Po pierwsze dzisiaj Piąteeeeek !
Po drugie Piątek oznacza WEEKEND  
A po trzecie w poniedziałek wychodzi 5 ( chyba ) nowych piosenek Justina #MusicMondays ! Jeeeeej!

Dzisiaj w szkole było fajniee, na Wf-ie gralisy w zbijaka hahahah :) Ogólnie to lubi epiątki bo mam takie luźne lekcje :)  Wczoraj pisałam test z Science i poszedł mi świetnie! Miałam 31/40 punktów :* ! I jestem z siebie dumna ! :DDD
Jutro jadę na zakupy świąteczne. Z czego się bardzo, ale to bardzo cieszę, Uwilebiam zakupy świąteczne, uwielbiam to, ze w marketach już śpiewają kolędy, że jest wszędzie tyle ludzi, że wszyscy się śpieszą bo chcą zdąrzyć kupić jakiś prezent! To jest takie magiczne! Po prostu to kocham ! ♥ A jutro jadę po prezent dla kolegi z klasy. Ponieważ tutaj w Anglii nie losuje się osób na Mikołajki, tylko na święta :) I jutro właśnie jadę w tym celu na zakupy. Jadę też z tata po choinkę ... ŻYWĄ !!! :* KOCHAM ZAPACH CHOINKI <3 Chcę sobie jeszcze kupić jakiś lakier do paznokci z tak zwaną serpentyną :) Wiecie o co chodzi xd I mam tez zamiar jutro kupić jakieś bombki i ozdoby na chionkę. Dokłanie to szukam fioletowych ozdób, ponieważ w tym roku decyzja o ubiorze choinki nalezała do mnie, a więc padło na to, ze duża choinka w salonie będzie fioletowo-srebrna, a u mnie w pokoju to jeszcze nie wiem :) Może biała :P  Kto wie...?
No a w poniedziałek Secret Santa ! Uwielbiam dawac komuś prezenty, uwielbiam patrzeć jak ktoś się usmiecha, uwielbiam kogoś uszczęsliwiać ! <3 No i oczywiście 5 NOWYCH PIOSENEK JUSTINA!!!! AAAAAAAAAA ... ♥
Oki to tyle na dzisiaj, jutro wam pokaże co kupiłam :*
Wolicie dawać czy dostawac prezenty?
 Dobranoc robaczki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz