sobota, 21 grudnia 2013

nowa fryzura

Heii ;* Dzisiaj bedzie krotki post :) Po pierwsze chcialam was przeprosc ze wczesniej nic nie pisalam, ale cos sie dzieje ze strona bloggera i sie nie da, a teraz na przyklad pisze jedna reka a druga trzymam lewy przycisk myszki, bo inaczej nic nie napisze ;// Po drugie, jak juz mozecie zauwazyc z tytulu posta, mam nowa fryzure. Znaczy nie bylam u fryzjera czy cos ale postanowilam cos zmienic. Mianowicie mam przedzialek bardzej w strone srodka, wiecie o co chodzi xd 
Tak teraz wygladam <3 Mi sie podoba :* 

Przepraszam, ze nie ma polskich znakow, ale sie nie da zrobic na tej stronie... Moj brat mowi, ze to jest jakis blad kodu html (czy jakos tak).
Dajcie mi znac, czy moja nowa fryzura wam sie podoba. <33 To tyle, woadne jeszcze do was :P Mileo wieczorku. Papa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz