piątek, 4 października 2013

Paletka Sleek i leniwy dzień

Hej hej <3
Tearz własnie sobie zajadam kisiel truskawkowy i piszę z Monią <33 ! mm... PYCHA <33 ! No a jutro mam plany iść kupić sobie paletkę Sleek au naturel <3
i mam nadzieje, że ją kupię <3 :*
Mam do was prośbę :)
Jeśli któraś z was juz używała tej paletki, niech napisze kilka słów na jej temat w komantarzu :* Dziękuję !
No a dzisiaj. Calusieńki dzień spędziłam w domciu. Jedząc czekoladę i siedząc w internecie. Po pierwsze pogoda mnie zniechęciła do jakiegokolwiek ruchu i wyjść z domu :/ A po drugie dzisiaj miałam strasznie leniwy dzień :( No bywa :)))
Robiłam zdjęcia, siedziałam na fb, asku, blogu, yt <3 no i tak cały dzień hehe ^^ A tu macie dwaaa <333 :*

No dobra to ja lece <3
I dziewczyny piszcie jak któraś już używała tej paletki, piszcie jak się spisywała :)) Dziękii papa ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz