środa, 9 października 2013

Nowinka

Hejka wszystkim :*
Dzisiaj trochę o szkole. To będzie pierwszy tego typu post na moim blogu, ale na pewno nie ostatni :)
A mianowicie po pierwsze ta nowinka jest taka, że dzwonili dzisiaj ze szkoły, że zostałam do niej przyjęta !!!! Jestem tak bardzo podekscytowana, że hoho! Już się nie mogę doczekać tych zakupów szkolnych, zakupu mundurka szkolnego <33 I WGL ! JEST SUPER !!! Wpiątek idę z mamusią i jej koleżanką do szkoły pozwiedzać i wgl dostać plan lekcji i wszystko i jest szansa, że zostanę w szkole :) Boję się... ALE DO ODWAŻNYCH ŚWIAT NALEŻYY!!! <333 HIHIHIH :*

No a po drugie to juz temat, czyli troche o szkole. Naprawde bardzo sie cieszę, że się dostałam do tej szkoły <33 Jestem bardzo ciekawa jak mnie zaakceptują inni, jak sobie poradzę z językiem, i jak się odnajdę wśród anglików :))
Jeśli to czytasz i wiesz co nieco o szkole w Anglii, zostaw po sobie ślad i mi pomóż <33 Dziękuję i życzę miłej nocki ! Papa mordeczki ^^

PS. OD RAZU JAK PÓJDE DO SZKOŁY I JAK BĘDĘ PO PEŁNYCH ZAKUPACH SZKOLNYCH OCZEKUJCIE POSTA <333 !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz