poniedziałek, 7 października 2013

haul zakupowy

Hej :*Pierwszy tego typu post na moim blogu ZAPRASZAM !!! <3
 Dzisiaj byłam na zakupach w pobliskim supermarkecie Tesco expres.
Nawet nie spodziewałam się, że coś sobie kupię... A jednak :
Naprawdę nie wiedziałam, że Tesco jest tak wyposażone :))
 A więc tak. Postanowiłam, ze niżej napisze wam kilka słów o produktach/kosmetykach :
1.lakier do włosów - MAXIMUM HOLD HAIRSPRAY 24 h hold. 300ml Nie do wiary zapłaciłam za niego tylko... 79 pensów!!! Była promocja więc stwierdziłam, że skorzystam :) OPŁACAŁO SIĘ świetnie utrzymuje włosy, nie robi takiego lepkiego nalotu w miejscu psiknięcia :)
2 .antybakteryjne mydło do rąk Carex. 250ml Zabija 99.9 % bakterii :) Jest na pompkę jak większość mydeł w płynie. Zapłaciłam 90 pensów !!! :))) Świetna promocja !
3.antybakteryjny żel do rąk PRO FORMULA bez użycia wody. Mały, podręczny, wszędzie się zmieści 50ml Cena : 70 pensów promocja ! <33
i ostatni produkt dorze każdemu znany. nie jest on kupiony w Tesco
a mianowicie
4.wazelina biała kosmetyczna ZIAJA 30ml Stwierdziłam, ze teraz w zimę może być chłodno, więc musze ochronić jakoś moje ustka :) Cena 59 pensów !
TO TYLE Z ZAKUPÓW W TESCO
jedziemy dalej :) 
Jest to bluza/bluzka ze sklepu Asda. Zapłaciłam za nia 9 czy 8 funtów, więc nie drogo. Opłacało się bluza jest świetna. Pięknie komponuje się z dżinsową koszulą, gdzie widać tylko jej kołnierzyk.
na środku jest motyw o kolorze złotym który się mieni 
ramiona wyszyte są złotą, świecącą się nitką
(i to moje oczy *.*) haha
A TERAZ GADŻETY !
W sklepie Asda kupiłam jeszcze coś. Jest to taki gadżet ubraniowy... Tak to można nazwać hehe. Jak wiecie zbliża sie halloween więc postanowiłam, że muszę to mieć! A mianowicie HALLOWEENOWE SKARPETKI ! 
Jest to śmieszny gadżet <3 Od razu jak pokazałam je rodzicom spodobały im się!
Kosztowały coś ok. 2-3 funtów :) !
A teraz juz ostatni gadżet jest to po prostu zegarek : 
tak się prezentuje na ręce:
szkiełko jest "wyszlifowane" po bokach na kształt diamentu
przepiękny to daje efekt <3
Jak widzicie zegarek ma motyw flagi Anglii, i na tym motywie sa kropeczki brokatu
pasek jest gumowy i ma kolor brązowy :)

To tylee :*
Jak wam sie podobał pierwszy haul?

Pozdrawiam ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz