środa, 27 listopada 2013

lazy day


Hejka wszystkim <3 Jak wam mija środa? Jak ten czas leci.. W poniedziałek mówiłam, że teraz te dni do piatku się tak będą ciągnęły.. a tu patrzcie już środa (w sumie jej koniec) Nie wierze! Bardzo się z tego cieszę! Już za nie długo piateczek, święta i wgl <3 ferie i wszystko ^^

W szkole super :* Jutro mam wycieczkę, więc nie mam lekcji haaa :))
Tutaj macie zdjęcie, które udało mi się dzisiaj po kryjomu zrobić na lunchu :) Ale cii.. 




Tutaj chłopcy przygotowywali się do wyścigów w bieganiu xdd

Tu daję wam jeszcze moje zdjęcie :* takie świątecznee + przepraszam za jakość


i na koniec macie ode mnie Św. Mikołaja, który obserwuje mnie z okna hahahah



To tyle, mam nadzieję, ze wam się podobało <3

Napiszcie w komentarzu czy wy lubicie święta i dlaczego :*

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz